Chișinău

str. Lev Tolstoi 74, of. 3

Luni - Vineri (8:30 - 18:00)

Sâmbăta (09.00 - 14.00)

Help Desk – Soluții tehnice chiar și de la distanță
20.08.2018
by

Help Desk – Soluții tehnice chiar și de la distanță

Dezvoltarea unei companii presupune și unele probleme tehnice ce, inevitabil, pot apărea în procesele de lucru, creând incomodități angajaților și duc la pierderi de bani, timp, energie pentru a fi soluționate.

Adesea, asemenea incidente se încearcă a fi rezolvate chiar de personal, care nu deține suficiente cunoștințe, în final fiind afectată întreaga productivitate a companiei.

Serviciul Help Desk al companiei noastre reprezintă suportul tehnic, acordat de către profesioniști calificați în domeniul IT, capabili să rezolve orice probleme în timp rapid; probleme ce pot apărea în activitatea de birou: configurare echipamente, instalări sofware, setări e-mail etc. Suportul tehnic este indispensabil, deoarece soluționează orice dificultate tehnică ce devine o barieră în realizarea sarcinilor de lucru.

 

Soluțiile Help Desk pe care le oferim:

– Telefonic. Contactându-ne la numărul indicat pe site, clientul este îndrumat de către consultantul IT imediat, oferindu-i-se informațiile și sfaturile utile la soluționarea problemei identificate.

– Personal. Deplasarea la sediul clientului de către specialist, la ora și data convenită, identificând și soluționând problema în cel mai scurt timp.

– Online. Reprezintă depistarea și soluționarea problemelor tehnice de la distanță prin conectarea la stațiile sau serverele de lucru ale clientului, care poate urmări în timp real pașii întreprinși de către specialistul nostru. Se lucrează în baza acordului clientului și în prezența acestuia.

 

Avatanjele Help Desk:

– Comod în utilizare datorită asistenței online, de la distanță sau cu deplasare la sediul clientului;

– Soluționarea problemelor IT în timp rapid;

– Disponibilitate zilnică a specialiștilor noștri;

– Echipă întreagă de profesioniști din toate segmentele IT;

– Interacțiune în timp real;

– Confidențialitatea datelor cu caracter personal;

– Adaptabilitate la nevoile clientului;

 

Operatorii noștri sunt specialiști calificați și cu experiența necesară de a soluționa orice incident tehnic în cel mai rapid timp, fiecare client fiind deservit în baza unui număr de ordine, care preluat de specialiștii IT, acestuia i se vor oferi serviciile potrivite în dependență de disponibilitatea clientului.

Share:

Archives